2009. október 12., hétfő

Bausch & Lomb: nekem bevált!

Sokáig nem is volt kérdés, hogyha kontaktlencsét veszek, akkor a Bausch & Lomb-ot választom. Magyarországon a Bausch & Lomb az egyik legnépszerűbb márka, és ez valószínűleg azért van, mert az Ofotért mindenkinek ezt ajánlotta, és az emberek nagyon is márkahűek, ha kontaktlencséről van szó.

Ugyanakkor ma már a többi nagy kontaktlencsegyártó cég is gyakorlatilag ugyanolyan minőségű lencséket gyárt, és ilyenkor én mindig az árat szoktam figyelembe venni a választáskor. Arról nem is beszélve, hogy nemcsak a gyártók szerint van különbség az árakban, hanem a kereskedők is más-más áron kínálják ugyanazt a kontaktlencsét.



A Bausch & Lomb azonban állja a sarat a többi gyártóval vívott harcban. Kínálatuk változatos, és gyakorlatilag minden igényt kielégít. A Yukkán(Klikk) a Soflens, és a Purevision kontaktlencse sorozatot találhatom meg ettől a cégtől. A Purevision havi, a Soflens havi és napi változatban is kapható. A Purevision igazán kedvelt modell, mert kiterjesztett viselésű, így nagyobb komfortérzetet nyújt az átlagnál, a Soflens lencsék víztartalma pedig magáért beszél. A Bausch & Lomb legújabb ápolószere a Renu Multiplus, amit több millióan használnak. A szemcseppjük is igen sokoldalú, ugyanis mindenféle kontaktlencsével kompatibilis.

Az optikusom nekem is egy Bausch & Lomb kontaktlencsét ajánlott, azóta többször is váltottam típust, sőt gyártót is. A Bausch & Lomb kontaktlencsém kétségkívül jó volt, de ugyanezt mondhatom el a többi, különböző gyártó által készített kontaktlencsékről is, amiket kipróbáltam. De egy biztos, ha hagyomány, akkor Bausch & Lomb!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Creative Commons License A Yukka Blogon található tartalmak a Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el!-Ne változtasd! 3.0 Unported Licenc feltételeinek megfelelően szabadon felhasználható.